Pel-Job kääntömoottori
Pel-Job kääntömoottori
Osaisiko joku neuvoa mikä kääntömoottori sopii pel-job eb22.4 koneeseen. Jos sais vaikka tyyppikilven kuvan tai tiedot.kiitos
- Hullu-Jussi
- Guru
Re: Kääntömoottori
Siirsin viestiketjun tänne kaivinkoneet-otsikon alle, koska aiheen löytyminen myöhemmin etsittäessä onnistuu täältä helpommin.
Ja asiaan: Näkemissäni Pel-Jobeissa on ollut Poclain Hydraulicsin säteismäntäkääntömoottorit. Minulla ei ole tämän mallin tietoja käsillä, joten en voi sanoa tarkempaa tyyppiä. Olen ollut siinä käsityksessä, että näitä Pel-Job-kaivinkonemalleja tehtiin myöhemmin Volvon nimellä. Jotkin mallit olivat Volvolla useita vuosia valmistuksessa 2000-luvun puolella. Eli vastaavan kokoluokan varhaisissa Volvo-minikaivinkoneissa pitäisi olla enimmäkseen samat osat.
Ja asiaan: Näkemissäni Pel-Jobeissa on ollut Poclain Hydraulicsin säteismäntäkääntömoottorit. Minulla ei ole tämän mallin tietoja käsillä, joten en voi sanoa tarkempaa tyyppiä. Olen ollut siinä käsityksessä, että näitä Pel-Job-kaivinkonemalleja tehtiin myöhemmin Volvon nimellä. Jotkin mallit olivat Volvolla useita vuosia valmistuksessa 2000-luvun puolella. Eli vastaavan kokoluokan varhaisissa Volvo-minikaivinkoneissa pitäisi olla enimmäkseen samat osat.
- Diesel Power
- Guru
Re: Pel-Job kääntömoottori
Anteeksi että vaivaan mutta olen kummeksunut että miksi kysyt juuri näitä asioita. Oletko hommannut itsellesi koneen josta käännön moottori ja sen rattaat puuttuu tykkänään? Tai onko nämä osat muuten joutuneet hukka teille?
Re: Pel-Job kääntömoottori
Juuri näin kävi ulkomailta tulleesta koneesta puuttui koko moottori nyt tarttis koittaa jotain kehitellä tilalle