Roima ja Temmes.

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Roima ja Temmes.

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Tässä kuvia entisöidystä Roima laahakauhakoneesta ja kahdesta entisöidystä Temmes koneesta sekä kahdesta hienosta Fordsonista.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Roima ja Temmes.

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Siisti kuin sika pienenä :) .
tommi
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Maalis 2011, 12:41

Re: Roima ja Temmes.

Viesti Kirjoittaja tommi »

Tuossa samoista koneista kuvia vähemmän lumisia kuvia:

http://kuvablogi.com/nayta/2968610/

Tuommoinen kaivuri minulla on, jos jotakuta kiinnostaa:

http://kuvablogi.com/nayta/2395052/

Ja toinenkin:

http://kuvablogi.com/nayta/2394931/
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Roima ja Temmes.

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Pari tehtaan kuvaa Roimasta uutena pajan pihalla ja kokeiltavana sorakuopalla.

BTW: on muuten aika siistissä kunnossa toi Vammas noissa Tommin kuvissa.
Liitteet
Raahe Oy R3.jpg
Raahe Oy R3.jpg (88.4 KiB) Katsottu 4586 kertaa
Raahe Oy R9.jpg
Raahe Oy R9.jpg (115.74 KiB) Katsottu 4586 kertaa
Vastaa Viestiin