tervehdys
tietääkö kukaan volvo ew160 B värikoodeja eli keltaiselle ja harmaalle tai onko koneessa jossain merkitty??
volvo ew 160 B
Re: volvo ew 160 B
jos tietääkin nii ylläpito poistaa. tänne saa mitää kirjottaa
Ylläpito poistaa vain ja ainoastaan asiattomat höpötykset kuten "rammeri laulaa" ym tasoiset jutut.
Asiallinen keskustelu neuvot ja niksit eivät ole poistojen kohteena. Luulisi tämänkin nyt viimeistään myös komatzulle olevan selvää. KEHOITANKIN komatzua lukemaan foorumin säännöt
.
Yleistä keskustelua osioon voipi kirjoittaa muustakin kuin koneista kesäloma ym kertomukset kaikkine muine juttuineen eivät kuulu koneet alueelle. Ja mikäli kovasti haluaa tarinoida niin yleistä keskustelua alueelle voipi luoda off topic ketjun. Toki sielläkään muiden haukkuminen tai yleisesti paheksuttava kirjoitus taikka samanasian kokoaikainen toistaminen ei ole sallittua.
T.foorumin ylläpito
Ylläpito poistaa vain ja ainoastaan asiattomat höpötykset kuten "rammeri laulaa" ym tasoiset jutut.
Asiallinen keskustelu neuvot ja niksit eivät ole poistojen kohteena. Luulisi tämänkin nyt viimeistään myös komatzulle olevan selvää. KEHOITANKIN komatzua lukemaan foorumin säännöt
Yleistä keskustelua osioon voipi kirjoittaa muustakin kuin koneista kesäloma ym kertomukset kaikkine muine juttuineen eivät kuulu koneet alueelle. Ja mikäli kovasti haluaa tarinoida niin yleistä keskustelua alueelle voipi luoda off topic ketjun. Toki sielläkään muiden haukkuminen tai yleisesti paheksuttava kirjoitus taikka samanasian kokoaikainen toistaminen ei ole sallittua.
T.foorumin ylläpito
-
msl puuha-pete
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 89
- Liittynyt: 21 Tammi 2015, 16:08
Re: volvo ew 160 B
kiitoksia tiedosta.