volvo ew 160 B

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
msl puuha-pete
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 89
Liittynyt: 21 Tammi 2015, 16:08

volvo ew 160 B

Viesti Kirjoittaja msl puuha-pete »

tervehdys

tietääkö kukaan volvo ew160 B värikoodeja eli keltaiselle ja harmaalle tai onko koneessa jossain merkitty??
komatzu
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 59
Liittynyt: 07 Helmi 2012, 13:44
Paikkakunta: oulunsala

Re: volvo ew 160 B

Viesti Kirjoittaja komatzu »

jos tietääkin nii ylläpito poistaa. tänne saa mitää kirjottaa


Ylläpito poistaa vain ja ainoastaan asiattomat höpötykset kuten "rammeri laulaa" ym tasoiset jutut.
Asiallinen keskustelu neuvot ja niksit eivät ole poistojen kohteena. Luulisi tämänkin nyt viimeistään myös komatzulle olevan selvää. KEHOITANKIN komatzua lukemaan foorumin säännöt ;) .
Yleistä keskustelua osioon voipi kirjoittaa muustakin kuin koneista kesäloma ym kertomukset kaikkine muine juttuineen eivät kuulu koneet alueelle. Ja mikäli kovasti haluaa tarinoida niin yleistä keskustelua alueelle voipi luoda off topic ketjun. Toki sielläkään muiden haukkuminen tai yleisesti paheksuttava kirjoitus taikka samanasian kokoaikainen toistaminen ei ole sallittua.

T.foorumin ylläpito
ARA131B
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 76
Liittynyt: 27 Joulu 2009, 20:19
Paikkakunta: Porvoo

Re: volvo ew 160 B

Viesti Kirjoittaja ARA131B »

Harmaa on ral7022 ja keltainen ral1032.
Lännen M316
msl puuha-pete
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 89
Liittynyt: 21 Tammi 2015, 16:08

Re: volvo ew 160 B

Viesti Kirjoittaja msl puuha-pete »

kiitoksia tiedosta.
Vastaa Viestiin