Indexator rt-60 b.
Nappiohjattu, viimeaikoina kauhanlukko on alkanut tekemään kiusaa eikä avaudu aina välttämättä, magneettiventtiilille menee sähkö ja hydrauliikka mutta onko venttiili jotenkin takertunut vai millainen rakenne noitten Rexrothin magneettiventtiileissä on, ja ovat siis tavallisia ei proportionaalisia, kuinka kannattaa vikaa korjata, tarkistaa ja putsata kara ??
Indexator rt-60
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Indexator rt-60
Kelassa häikkää. Siellä ohkaset johdot jotka eivät siedä kosteutta.