Kuva-arvoitus...on siis ratkennut. Weserhütte W320
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Kuva-arvoitus...on siis ratkennut.
Tässä pari kuvaa mainitsemastani toisesta Weserhutte-kaivinkoneesta Suomessa. Koneen ikä ei ole tiedossani, mutta oletan, että malli saattaisi olla kehitetty jo ennen sotia. Tuskin tätä konetta kuitenkaan on tuotu Suomeen kuin vasta aivan 40-luvun lopussa, koska tuontilisenssien saanti sitä ennen oli hyvin vaikeaa. Kuvat otin 90-luvulla Pohjanmaalaisessa romuliikkeessä ja kuten kuvista näkyy - aika hämärissä olosuhteissa.
- Liitteet
-
- Weserhutte romiksessa 2
- Wesserhutte 01.jpg (85.64 KiB) Katsottu 1600 kertaa
-
- Weserhutte romiksessa 2
- Wesserhutte 02.jpg (114.74 KiB) Katsottu 1600 kertaa