Kuva-arvoitus...on siis ratkennut. Weserhütte W320

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Kuva-arvoitus...on siis ratkennut.

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Tässä pari kuvaa mainitsemastani toisesta Weserhutte-kaivinkoneesta Suomessa. Koneen ikä ei ole tiedossani, mutta oletan, että malli saattaisi olla kehitetty jo ennen sotia. Tuskin tätä konetta kuitenkaan on tuotu Suomeen kuin vasta aivan 40-luvun lopussa, koska tuontilisenssien saanti sitä ennen oli hyvin vaikeaa. Kuvat otin 90-luvulla Pohjanmaalaisessa romuliikkeessä ja kuten kuvista näkyy - aika hämärissä olosuhteissa.
Liitteet
Weserhutte romiksessa 2
Weserhutte romiksessa 2
Wesserhutte 01.jpg (85.64 KiB) Katsottu 1600 kertaa
Weserhutte romiksessa 2
Weserhutte romiksessa 2
Wesserhutte 02.jpg (114.74 KiB) Katsottu 1600 kertaa
Vastaa Viestiin