Kyllä Harri katoit oikein, mutta itse kyllä nyt sanoisin löpöongelman poissuljetuksi. Kävin vielä lisää polttoainejärjestelmää läpi, ja tosiaan tuo sihti puuttuu kokonaan mutta en silti usko enää polttoainepuolen vikaan.
Jos ei tuota löydy niin yks vika vois olla et tankin pohjalla on roskia jotka menee hetken käynnin jälkeen imuputken eteen. Meillä rattorissa oli tuollanen oire. Toimi aina hetken sammuttamisen jälkeen ja sit loppu voima. Tankkiin oli jostaki päässy palanen tiivistesilikoonia.
Testasin vielä tänään tuon sillain, että otin tankista tulevan letkun irti ja vedin uuden letkun suoraan löpökannuun, jotta saa varmasti puhdasta ja tuoretta löpöä. Eipä tuo mitään auttanut, ja loput kaadoin pyöräkoneen tankkiin joten jos se muutaman päivän sisään hyytyy niin ihmetellään polttoainevikoja uudestaan
Hydraulipuoli lähtee seuraavaksi tutkailuun. Se ääni kun vika lähtee päälle on aivan kuin joku varoventtiilin päästämä paineen pihahdus tai rääkäisy, video on vielä tekeillä kun ei ollut koneella softaa valmiina jotta saisi tuosta sen oleellisen ladattua nettiin, toivottavasti löytäisin siihenkin jonkun.
Mitä pumppuihin tulee niin "pannuhuone" näyttää tältä:
Kawasakin pumpuiksi sanoisin, en tosin ole tutkinut tarkemmin, mutta ainakin käännöstä löytyy Kawasakin laattaa.
Ja kyllähän sieltä solenoidia löytyy pumppujen vierestäkin rivistä, lähinnä itseä mietityttää noiden mittaus (onko vikaa) koska vain pientä elektroniikkaharrastusta räpelletty. Tottakai voltit ampeerit ja ohmit on tuttuja kuten myös mittalaite, mutta solenoidien mittaukseen voi heittää vinkkiä, eipä ole vielä tarvinnut koskaan tehdä

Perusjutut kyllä on hallussa. Olishan sitä tietysti voinut jo lähteä räpeltäänkin lukemia ja selvitteleen asiaa, mutta kun "harmiksi" kun on noita "oikeita" (sitä millä siis kauppaa tehdään) töitäkin vielä tehtävissä

Kalustona Fiat-Hitachi FH 200, JCB 425 ja Mitsubishi Canter.