JCB-802 telan veto-ongelmia
Lähetetty: 15 Marras 2014, 16:05
Vm olisi 1996
Osaisiko joku neuvoa, mistä etsisin vikaa, kun toinen tela vetää huonosti.?
Jos otan ajomoottorin irti, pitääkö telamatto purkaa siltä puolelta ?
Voiko moottorin vetää ulos, kun kiinnityspultit irrottaa. Eli mitä muuta tapahtuu??
Vetomoottorin merkki on Nachi.
Ilmeisesti paine karkaa jonnekin, mikä olisi rikkoutunut?
Osaisiko joku neuvoa, mistä etsisin vikaa, kun toinen tela vetää huonosti.?
Jos otan ajomoottorin irti, pitääkö telamatto purkaa siltä puolelta ?
Voiko moottorin vetää ulos, kun kiinnityspultit irrottaa. Eli mitä muuta tapahtuu??
Vetomoottorin merkki on Nachi.
Ilmeisesti paine karkaa jonnekin, mikä olisi rikkoutunut?