Sivu 1/1

JCB-802 telan veto-ongelmia

Lähetetty: 15 Marras 2014, 16:05
Kirjoittaja aito11
Vm olisi 1996
Osaisiko joku neuvoa, mistä etsisin vikaa, kun toinen tela vetää huonosti.?
Jos otan ajomoottorin irti, pitääkö telamatto purkaa siltä puolelta ?
Voiko moottorin vetää ulos, kun kiinnityspultit irrottaa. Eli mitä muuta tapahtuu??
Vetomoottorin merkki on Nachi.

Ilmeisesti paine karkaa jonnekin, mikä olisi rikkoutunut?