andogaundia suomesta.
Lähetetty: 21 Helmi 2010, 11:37
Oon kuullut jonkun muusikon puhuvan andogaundista.Ja nyt se sana on liitetty kaivinkoneisiinkin. 
Vakavasti:Suomi poika on päässyt oikein ulkomaan sivustolle.http://www.sed365.com/digger-blog/2010/ ... _unde.html
Hienoja kuvia.
Tarkastakaa muutenkin sivusto, ainutkertaisen kiinnostunut koneista ja työmaista. Jos lontoo luonnistuu niin ottakaa yhteyttä tyyppiin niin huomaatte.
Vakavasti:Suomi poika on päässyt oikein ulkomaan sivustolle.http://www.sed365.com/digger-blog/2010/ ... _unde.html
Hienoja kuvia.
Tarkastakaa muutenkin sivusto, ainutkertaisen kiinnostunut koneista ja työmaista. Jos lontoo luonnistuu niin ottakaa yhteyttä tyyppiin niin huomaatte.