Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Olisi Åkerman H10BE myynnissä ja himottais ostaa. Kaivettavaa piisais kilometritolkulla.
Mitähän nuissa koneissa on ollut ongelmana tai mihin voi törmätä 16 000h ajetussa koneessa?
Joo kaikkeahan voi tulla vastaan, mutta päällisin puolin ok kampe eli pidetty kohtuudella kunnossa.
Vähän tietysti ihmetyttää aina tollainen teksti myynti-ilmoituksessa: kone ollut kuopalla lastaushommissa/ vahva kone lastaukseen
Huomenna kuitenni luuri käteen.
Nettikoneeseen linkki:
https://www.nettikone.com/akerman/h10be/1644136
ID 1644136
Mitähän nuissa koneissa on ollut ongelmana tai mihin voi törmätä 16 000h ajetussa koneessa?
Joo kaikkeahan voi tulla vastaan, mutta päällisin puolin ok kampe eli pidetty kohtuudella kunnossa.
Vähän tietysti ihmetyttää aina tollainen teksti myynti-ilmoituksessa: kone ollut kuopalla lastaushommissa/ vahva kone lastaukseen
Huomenna kuitenni luuri käteen.
Nettikoneeseen linkki:
https://www.nettikone.com/akerman/h10be/1644136
ID 1644136
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Kalliita komponentteja tarvii katsoa kaikkein tarkimpaan. Telojen kunto on yksi, hydrauliikassa ei saisi olla metallia tankin pohjalla eikä suodattimissa, kääntökehässä ei väljää. Hydrauliikan puhtautta tosin on aika vaikea tarkastaa ostotilanteessa. Näissä Åkereissa on kääntökehän öljytilaan kertyvä vesi ongelma, jos kone on seissyt ja ruostuminen päässyt vauhtiin. Tietysti myös väsymismurtumat alavaunussa, puomissa ja ylävaunussa puomin kiinnityskohdan lähellä ovat mahdollisia tuolla tuntimäärällä.
Re: Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Eipä noissa oikeasti ole mitään ihmeellisempiä murheita, mittaristot yleensä lakkaa jossain vaiheessa toimimasta. Kysymys tietenkin että mitä kaivettavaa ja minkälaiselle maastolle. Käyttökulut on kohtalaisen kovat verrattuna 13-15T aasialaiseen ja takaylitys noissa on juhlava, sitä saa oikeasti varoa.
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Ookkeri hidas ,suuri kulutus ,kestava ja voimakas ,telalaput ikuisia
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Kaantokehan oljyn korvannee vaseliini Ja Veden paasy estaa kaukaloon
Re: Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
No eipä taida se rasva oikein kulkeutua kehässä oikeaan paikkaan vaikka ämpärillä kaatais !!!
Jos tuossa mallissa on erillinen pumppuvaihteisto, niin sen öljyt kannattaa tarkistaa, tikun reijästä
saa tökättyä sauvamagneetin pohjalle asti.
Jos tuossa mallissa on erillinen pumppuvaihteisto, niin sen öljyt kannattaa tarkistaa, tikun reijästä
saa tökättyä sauvamagneetin pohjalle asti.
Maansiirtokonepurkaamot Maansiirtopalvelu Ky ja Vetoko Oy. Twitter: @konepurkaamo Facebook: maansiirtopalvelu ky
-
Huihaimies
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 70
- Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46
Re: Åkeri H10BE vm.89 ostaisiko?
Hyundai vaseliini kaantokehassa ,ottaisin Hyundai ojankaivuuseen 10 v uudemman samalla hinnalla kuin nivalan
Ookkeri 12 k€ ,joka on hinnakas .
Ookkeri 12 k€ ,joka on hinnakas .