Macmoter
Lähetetty: 25 Syys 2018, 23:01
Miten iso riski on 1990-luvun lopun meillä harvinaisessa konemerkissä, varaosien saannissa ja osaajien löytämisessä, kun konetta ei ole tuotu uutena Suomeen, eikä kai kovin paljon käytettynäkään?
Pyöräalustainen 8,5tn kone peräisin Italiasta, Perkins-kone, Bosch-Rexroth-pumput. Hydraulinen esiohjaus. Kourallinen magneettiventtiilejä, mutta ei kummempaa elektroniikkaa.
Tarinan mukaan sama tehdas olis valmistanut Fiat-Hitachia -90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Vaan eipä löydy netistä tietoa enää valmistajasta.
Minkälaista laatua lienee kone?
Pyöräalustainen 8,5tn kone peräisin Italiasta, Perkins-kone, Bosch-Rexroth-pumput. Hydraulinen esiohjaus. Kourallinen magneettiventtiilejä, mutta ei kummempaa elektroniikkaa.
Tarinan mukaan sama tehdas olis valmistanut Fiat-Hitachia -90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Vaan eipä löydy netistä tietoa enää valmistajasta.
Minkälaista laatua lienee kone?