Onkohan tällainen vuoto merkittävä, kun sylinterin varressa näkyy jotain valkoista (musta raita on pyyhkäisty sormella)?
Tulokohan tiivisteen välistä hydrauliikkaöljyä, joka sekoaa veteen, kun tulee valkoiseksi?
Onko sylinterin vuoto merkittävä?
Onko sylinterin vuoto merkittävä?
- Liitteet
-
- Sylinterin varressa jotain valkoista
- Vuoto.jpg (29.35 KiB) Katsottu 3640 kertaa
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Onko sylinterin vuoto merkittävä?
Minusta jotenki tuntuu että taidat jo vastauksen tietääkin. Mutta jos mielipiteen saa sanoa niin onhan tossa aika paksusti öljyä näkyvissä. Että vuotamiseksi sitä meillä päin sanottaisiin.