Sivu 1/1

Volvo 360 BLC

Lähetetty: 03 Joulu 2018, 12:41
Kirjoittaja Volvocans
Yleinen keskustelu. Onko kokemuksia?

Re: Volvo 360 BLC

Lähetetty: 04 Joulu 2018, 21:08
Kirjoittaja Hullu-Jussi
Hiljaiselta vaikuttaa... Eipä ole itsekään tullut tuollaisella kaiveltua.

Re: Volvo 360 BLC

Lähetetty: 05 Joulu 2018, 02:14
Kirjoittaja Volvocans
Hydr. öljyn täyttö. Ei löydy koneesta omaa pumppua öljylle, ratin kanssa täyttää päältä?

Re: Volvo 360 BLC

Lähetetty: 08 Joulu 2018, 02:25
Kirjoittaja Jappi
Näin se on tehtävä jos ei pumppua löydy. Perusvarma kone volvon omalla moottorilla.

Re: Volvo 360 BLC

Lähetetty: 19 Tammi 2019, 01:04
Kirjoittaja savimies
Jos tulee varaosa tarpeita niin 2 kpl EC360B ja CL purettu hiljan.

Re: Volvo 360 BLC

Lähetetty: 19 Tammi 2019, 13:52
Kirjoittaja jpl
Puomi aika heikko, koppi aika karu verrattuna C malliin. Palaa komeasti, tosin C malli.

Re: Volvo 360 BLC

Lähetetty: 20 Tammi 2019, 22:32
Kirjoittaja Diesel Power
Tarkotatko oikeasti että palaa? Kun voishan siihen sopia yhtä hyvin että pelaa.
Onhan joitain Volvoja palanutkin. Tiedä sitten onko juuri tuon mallin synti.