åkerman 7

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
samppuli73
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Marras 2020, 17:44

åkerman 7

Viesti Kirjoittaja samppuli73 »

morjensta, mistäköhän saisi sähkökaavion? Kiitos jo etukäteen.
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: åkerman 7

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Löytyy peedeeäffänä. Jos laitat yv:llä sähköpostiosoitteen mihkä laitan sen tulemaan.
samppuli73
Viestit: 2
Liittynyt: 10 Marras 2020, 17:44

Re: åkerman 7

Viesti Kirjoittaja samppuli73 »

Moikkuli, sori että vastaus hieman kesti. Kiitos vielä.
Vastaa Viestiin