åkerman 7
Lähetetty: 28 Joulu 2020, 08:50
morjensta, mistäköhän saisi sähkökaavion? Kiitos jo etukäteen.
Keskustelua kaivinkoneista sekä muista maanrakennuskoneista
https://www.kaivinkoneet.com/forum/
https://www.kaivinkoneet.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=2201