Åkerman H7 CE
Lähetetty: 27 Helmi 2021, 17:51
Hei taas!
Otin uuden aiheen kun tuo edellinen rönsyili jo sen verran kauas!
Nyt on värkätty koneen kimpussa jonkun verran, eli kun säät on sallinut. Kaasulämmitin alkoi toimimaan mutta on aika tehoton...! Kojelaudan sähköongelma löytyi piirilevykortin liittimestä, se oli lähes irti. Tämä liitin sijaitsee penkin alla olevassa boksissa. Olisiko jostain syystä irrotettu! Mittaristo toimii nyt lukuunottamatta kierroslukumittaria.
Eikä tässä vIelä kaikki nyt sitten pääpuomi lakkasi painamasta alas, ei tapahdu mitään kun puomilla nostaa.
Hidas/nopea ohjaus vasemmassa sauvassa käyttää solenoidia sattumanvaraisesti venttiiliryhmässä, mutta ei saa aikaan mitään muutosta liikkeissä.
Floating toiminnon nappi on mykkänä oikeassa sauvassa, varmaan sähkövikaa jossain.
Tällaista tällä kertaa...! Jos jollain kokemuksia konsteja niin kiitollisena otetaan vastaa ne!
Otin uuden aiheen kun tuo edellinen rönsyili jo sen verran kauas!
Nyt on värkätty koneen kimpussa jonkun verran, eli kun säät on sallinut. Kaasulämmitin alkoi toimimaan mutta on aika tehoton...! Kojelaudan sähköongelma löytyi piirilevykortin liittimestä, se oli lähes irti. Tämä liitin sijaitsee penkin alla olevassa boksissa. Olisiko jostain syystä irrotettu! Mittaristo toimii nyt lukuunottamatta kierroslukumittaria.
Eikä tässä vIelä kaikki nyt sitten pääpuomi lakkasi painamasta alas, ei tapahdu mitään kun puomilla nostaa.
Hidas/nopea ohjaus vasemmassa sauvassa käyttää solenoidia sattumanvaraisesti venttiiliryhmässä, mutta ei saa aikaan mitään muutosta liikkeissä.
Floating toiminnon nappi on mykkänä oikeassa sauvassa, varmaan sähkövikaa jossain.
Tällaista tällä kertaa...! Jos jollain kokemuksia konsteja niin kiitollisena otetaan vastaa ne!