Teräsmies 2
Lähetetty: 27 Loka 2024, 14:16
olisko missään pusikossa lokomon -53 teräsmies 2:sta jäännyt? Tarvittas varaosia omaan projektiin jotta saisi sitä eteenpäin 0407314047
Keskustelua kaivinkoneista sekä muista maanrakennuskoneista
https://www.kaivinkoneet.com/forum/
https://www.kaivinkoneet.com/forum/viewtopic.php?f=33&t=2338