Viimeinen keskolainen
Lähetetty: 05 Huhti 2009, 11:24
Onkos kellä muulla kokemuksia new hollant/koppelon huolto miehistä?
Kyseisen alan edustaja tilattu eka huoltoon lokakuussa -08 ei oo näkynny!
Kone on suomikone, ei uitettu ja maksettu
Kyseisen alan edustaja tilattu eka huoltoon lokakuussa -08 ei oo näkynny!
Kone on suomikone, ei uitettu ja maksettu