Haminassa

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
allis61
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 11:55

Haminassa

Viesti Kirjoittaja allis61 »

Voisiko kukaan auttaa? Kirjoittelen vanhoja lomamuistoja ylös, mutta vuosiluvut on hukassa.
Edesmennyt isäni oli Haminassa syventämässä/tekemässä laivaväylää. Perhe oli parina kesänä hänen mukanaan. Isä työskenteli todennäköisesti Vesi-Pekalla ja osasi käyttää vain laahauskoneita. Luullakseni 70-luvun alkupuolella, mutta mistä vuosista voisi olla kyse?