Sivu 1/1
Roima ja Temmes.
Lähetetty: 02 Helmi 2011, 18:07
Kirjoittaja Heavy
Re: Roima ja Temmes.
Lähetetty: 02 Helmi 2011, 19:27
Kirjoittaja Hullu-Jussi
Siisti kuin sika pienenä

.
Re: Roima ja Temmes.
Lähetetty: 24 Maalis 2011, 12:47
Kirjoittaja tommi
Tuossa samoista koneista kuvia vähemmän lumisia kuvia:
http://kuvablogi.com/nayta/2968610/
Tuommoinen kaivuri minulla on, jos jotakuta kiinnostaa:
http://kuvablogi.com/nayta/2395052/
Ja toinenkin:
http://kuvablogi.com/nayta/2394931/
Re: Roima ja Temmes.
Lähetetty: 24 Maalis 2011, 19:22
Kirjoittaja Hullu-Jussi
Pari tehtaan kuvaa Roimasta uutena pajan pihalla ja kokeiltavana sorakuopalla.
BTW: on muuten aika siistissä kunnossa toi Vammas noissa Tommin kuvissa.