HUNDAI ROBEX 130 suhisee

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
paatar2
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Loka 2012, 21:23

HUNDAI ROBEX 130 suhisee

Viesti Kirjoittaja paatar2 »

Tuli hommatua vuoden 2000 Hundai Robex 130 LC3.
Kone toimii kyllä mutta ihmetyttää jos käy vaikka tyhjäkäyntiä niin kuuluu suhinaa venttiilipöydästä. Suhina loppuu heti kun tekee jotain liikettä.
Onko tämä ominaisuus vai mikä?