Mikä kiinnike?
-
Tiikeritapaus
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 10
- Liittynyt: 20 Heinä 2014, 20:35
Mikä kiinnike?
Eli 9000 valmetissa takakauhankiinnike, ilmeisesti joku s-kiinnike. Tappien väli 430mm ja leveys n.300mm
-
Tiikeritapaus
- Aktiivinen käyttäjä
- Viestit: 10
- Liittynyt: 20 Heinä 2014, 20:35
Re: Mikä kiinnike?
Asiahan selvisi jo. Se on siis S45 kiinnike.