pyöräkuormaaja yritys

Keskustelua pyöräkuormaimista ja pienkuormaimista
Turakoitsija_
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Heinä 2013, 16:30

pyöräkuormaaja yritys

Viesti Kirjoittaja Turakoitsija_ »

oiskohan hyvä hetki ottaa ja aloittaa oma yritys pyöräkuormaajalla? 15-20t kone lumitöihin, soramontulle tms maa-aineksen kuormaukseen, niitto-vesaus, tietyömaat yms.

volvo tai catti, varustelut töiden mukaan. leasingilla vai osamaksulla (myyjäliikkeen kautta vai oman pankin?) ? aloitteleva yrittäjä joutuu kuitenkin molemmissa vaihtoehdoissa maksamaan ekan isomman erän, n. 30% hinnasta.
mutta mistä töitä? destia, yit ja muut isommat konsernit, eli siis alihankkijaksi ekaks vaikkapa... sitten kun saa homman pyörimään, niin voi alkaa itse tekemään enemmän.

paljonkos tänä päivänä voi veloittaa pyöräkuormaajalla tuntihinta? 70€+alv? 15-20t kone, kevyempää työtä tietysti vaikkapa 60€+alv...