Sivu 1/1

Mecalac ax850

Lähetetty: 12 Marras 2015, 13:40
Kirjoittaja steyr
Jaahas, tuli firmalla tarve isommalle koneelle, joten toolcatti sai jatkaa matkaa ja otsikon mukainen kone tuli tilalle. Toki siihen edesauttoi yhden konekauppiaan halukkuus saada toolcatti myymälänsä pihalle..
Vielä ei ole oikeita töitä päästy tällä tekemään, vaan aika on mennyt varusteluun. Ensi viikolla pääsekin sitten jo ensimmäisiä kertoja työmaalle..

Koneeseen tuli toistakymmentä äärivaloa, tarpeeksi työvaloja ja vähän sisustaakin tuli eristettyä sekä lisättyä pari kaiutinta alkuperäisten pienten kaveriksi. Niin ja tähänkin tuli nestetäyttö etupyöriin ja eron huomaa jo vain pihalla siirrellessä.

Kuva
Kuva
Kuva

Tämmöinen kehikko tuolla katolla:
Kuva

Tuohon uusi kaiutin toinen penkin toisella puolella, penkin ja ''apparinpenkin'' taustat eristetty ääntä vastaan.
Kuva

Re: Mecalac ax850

Lähetetty: 12 Marras 2015, 21:06
Kirjoittaja Harri_82
Mä huomasin meidän firman facebookista tovi sit et johtaja on saanu vihdoin kaipaavansa lelun :D Kerrohan kokemuksia mecalacista kuhan saa sen töihin. Pari kertaa töissä pukannu tollasella ja 1050:lla lunta. Ei ihan hullun olonen kapistus oo. 1050 piti vaan uutena tovi huuvattaa et sai kulkemaan sen mitä sille luvattiin.