Sivu 1/1
Jälleen yksi Michigan
Lähetetty: 12 Huhti 2011, 13:35
Kirjoittaja Northern 1010C
Kuvasin tämän koneen kanta-hämeessä kesällä 2010. Omistajan mukaan kone on "jokseenkin" toimiva ja että siihen on vaihdettu Scanian mylly. Kone voisi olla myöskin kaupan...sillä se on omistajalleen tällä hetkellä täysin tarpeeton.
Re: Jälleen yksi Michigan
Lähetetty: 12 Huhti 2011, 18:21
Kirjoittaja Jasa

Taitaapi olla tuossa Lautaportaassa

Ei muuta kun rahamiehet tarjouksia tekeen sillä muutama vuosi sitten tälläinen presiis samanlainen moottorivikanen meni sulattoon ja oli vieläpä hyvissä renkaissa.
Re: Jälleen yksi Michigan
Lähetetty: 08 Loka 2012, 20:52
Kirjoittaja Tuomas81
Taitaa olla 175A? Itsellä auravärkkinä 175B -80. Kuviakin vois laittaa jos osais...