Sivu 1/1

volvo pyöräkuormaaja

Lähetetty: 30 Elo 2011, 19:10
Kirjoittaja dirtman23
tarvitseeko puutavarakouraan 3 ja 4 lisähydrauliikan että se toimii? ((siis volvoihin))

Re: volvo pyöräkuormaaja

Lähetetty: 30 Elo 2011, 22:14
Kirjoittaja yölento
Mitähän tällä nyt tarkoitetaan? :?:

Re: volvo pyöräkuormaaja

Lähetetty: 31 Elo 2011, 17:36
Kirjoittaja lannenmies
Vaatiihan se yläleuka jonkun hydrauliikan mutta onko 1 2 3 4 5 6 niin eikai sillä väliä.Sylkkyhydrauliikka kaksitoiminen piisaa.Jos hydraulikiinnike niin sitten se oma piirinsä.