Sivu 1/1

Euclid 72-51

Lähetetty: 12 Syys 2011, 22:11
Kirjoittaja Northern 1010C
Erään harrastajan hienosti entisöimä Euclid 72-51. On siinä Detroit-dieselissä vaan "kaunis" laulu... 8-)

Lähetetty: 14 Syys 2011, 00:58
Kirjoittaja Heavy
Hieno kone 8-) Mikä tuossa on kauhan paikalla kiinni?

Re: Euclid 72-51

Lähetetty: 14 Syys 2011, 08:35
Kirjoittaja Northern 1010C
Heavy kirjoitti:Mikä tuossa on kauhan paikalla kiinni?
Kauhan tilalla on nostopuomi, jolla on kätevä nostella ja siirrellä koneita ja osia yms. Kyseisellä harrastajalla on useita muitakin harrastekoneita, joiden restauroinnissa tuo puomi on ollut suurena apuna.

Tässä kuvassa näkyy mitä puomin päässä roikkui kuvaushetkellä.

Re: Euclid 72-51

Lähetetty: 06 Loka 2018, 19:50
Kirjoittaja Joona.S
Lainaan nyt tätä ketjua hieman , oisko kelleen jääny tämmöseen Terex nimellä olevaan mitään manuaalia josta näkis tutkia ohjauksen hydrauliikkaa ja sen mysteereitä ?

Re: Euclid 72-51

Lähetetty: 06 Loka 2018, 21:06
Kirjoittaja Hullu-Jussi
On, kunhan keksin, minne sen olen arkistoinut.

Re: Euclid 72-51

Lähetetty: 07 Loka 2018, 21:46
Kirjoittaja Joona.S
Hullu-Jussi kirjoitti:On, kunhan keksin, minne sen olen arkistoinut.
Se se ois sata jänistä ja voita nenänpäähän jos löyvät.