Euclid 72-51
Lähetetty: 12 Syys 2011, 22:11
Erään harrastajan hienosti entisöimä Euclid 72-51. On siinä Detroit-dieselissä vaan "kaunis" laulu... 
Keskustelua kaivinkoneista sekä muista maanrakennuskoneista
https://www.kaivinkoneet.com/forum/
Kauhan tilalla on nostopuomi, jolla on kätevä nostella ja siirrellä koneita ja osia yms. Kyseisellä harrastajalla on useita muitakin harrastekoneita, joiden restauroinnissa tuo puomi on ollut suurena apuna.Heavy kirjoitti:Mikä tuossa on kauhan paikalla kiinni?
Se se ois sata jänistä ja voita nenänpäähän jos löyvät.Hullu-Jussi kirjoitti:On, kunhan keksin, minne sen olen arkistoinut.