Allis-Chalmers HD4
- Northern 1010C
- Guru
- Viestit: 166
- Liittynyt: 01 Helmi 2010, 22:38
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Allis-Chalmers HD4
Tällaisen kuvasin muutama vuosi takaperin... Isompia alliksia (6,11...jne.) ja pienempiä (HD3) olen vuosien varrella nähnyt useita, mutta tämä on ainoa näkemäni HD4. Onkohan näitä paljonkin tuotu suomeen, onko muilla havaintoja/kuvia?
- Liitteet
-
- D9 003 (Medium).jpg (98.05 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- D9 004 (Medium).jpg (99.54 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- D9 005 (Medium).jpg (91.78 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- D9 008 (Medium).jpg (86.42 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- D9 009 (Medium).jpg (87.62 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- Missäs kyyleri?
- D9 017 (Medium).jpg (76.55 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- Kajuutta
- D9 007 (Medium).jpg (80.85 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-
- Persoonallisesti asennettu jäähdyttäjä... onkohan flekti ns. imevä vai puhaltava? =)
- D9 016 (Medium).jpg (97.4 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-----------------------------------
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Allis-Chalmers HD4
Kätevän oloinen pieni puskukone tuollainen Allis. Hyvin samantapainen kuin Pillarin 3. Mutta mielenkiintoisen näköinen piha-alue myös. Kakkoskuvassa pari arvostettua mallia olevaa kuorma-autoa. Kolmannessa kuvassa jokin iso jäykkärunkoinen pyöräkuormaaja, olisikohan Allis-Chalmers TL-30. Jos, niin kyseessä Suomessa hyvin harvinainen tyyppi.