Allis-Chalmers HD4

Keskustelua muista maanrakennuskoneista
Avatar
Northern 1010C
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 22:38
Paikkakunta: Hämeenlinna

Allis-Chalmers HD4

Viesti Kirjoittaja Northern 1010C »

Tällaisen kuvasin muutama vuosi takaperin... Isompia alliksia (6,11...jne.) ja pienempiä (HD3) olen vuosien varrella nähnyt useita, mutta tämä on ainoa näkemäni HD4. Onkohan näitä paljonkin tuotu suomeen, onko muilla havaintoja/kuvia?
Liitteet
D9 003 (Medium).jpg
D9 003 (Medium).jpg (98.05 KiB) Katsottu 3414 kertaa
D9 004 (Medium).jpg
D9 004 (Medium).jpg (99.54 KiB) Katsottu 3414 kertaa
D9 005 (Medium).jpg
D9 005 (Medium).jpg (91.78 KiB) Katsottu 3414 kertaa
D9 008 (Medium).jpg
D9 008 (Medium).jpg (86.42 KiB) Katsottu 3414 kertaa
D9 009 (Medium).jpg
D9 009 (Medium).jpg (87.62 KiB) Katsottu 3414 kertaa
Missäs kyyleri?
Missäs kyyleri?
D9 017 (Medium).jpg (76.55 KiB) Katsottu 3414 kertaa
Kajuutta
Kajuutta
D9 007 (Medium).jpg (80.85 KiB) Katsottu 3414 kertaa
Persoonallisesti asennettu jäähdyttäjä... onkohan flekti ns. imevä vai puhaltava? =)
Persoonallisesti asennettu jäähdyttäjä... onkohan flekti ns. imevä vai puhaltava? =)
D9 016 (Medium).jpg (97.4 KiB) Katsottu 3414 kertaa
-----------------------------------
5xJD 1010C, IH btd6, 2xZetor
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Allis-Chalmers HD4

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Kätevän oloinen pieni puskukone tuollainen Allis. Hyvin samantapainen kuin Pillarin 3. Mutta mielenkiintoisen näköinen piha-alue myös. Kakkoskuvassa pari arvostettua mallia olevaa kuorma-autoa. Kolmannessa kuvassa jokin iso jäykkärunkoinen pyöräkuormaaja, olisikohan Allis-Chalmers TL-30. Jos, niin kyseessä Suomessa hyvin harvinainen tyyppi.
Vastaa Viestiin