Paalutuskoneita
Re: Paalutuskoneita
Hyviä kuvia
Viimeisessä kuvassa taitaa näkyä Lima 1250 puomi 
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Paalutuskoneita
Siltatyömaa Himoksella:
- Liitteet
-
- Tämä Lokomo on ollut mukana monien siltatyömaiden työsiltojen teossa.
- DSC04113T.jpg (76.86 KiB) Katsottu 10154 kertaa
-
- DSC04115T.jpg (79.36 KiB) Katsottu 10154 kertaa
-
- Pitkä työmatka turkulaisilla Himokselle.
- DSC04118T.jpg (70.16 KiB) Katsottu 10154 kertaa
-
- DSC04119T.jpg (63.57 KiB) Katsottu 10154 kertaa
-
- DSC04120T.jpg (73.68 KiB) Katsottu 10154 kertaa
Re: Paalutuskoneita
Lokomo jaksaa aina vaan paukuttaa paaluja ja hyvä niin. Siistin oloinen kone.