Tuossa D6B:n vieressä uusin hankinta, vm 59 D8H. Oja-aura ja raivauspuskuri puuttuu vielä.
D8H vaatii koneremontin, pää- ja apukone ovat laakerivikaisia. Suunnittelin pääkoneen vaihtavani, apukone on jo työn alla ja sitä pääsee kasaamaan kunhan akseli tulee hiotuksesta.
D6B:lle tein koneremontin viime talvena.