Sivu 1/1

Kantojyrsin

Lähetetty: 10 Helmi 2010, 22:47
Kirjoittaja Northern 1010C
Tällainen "maataistelukone" kävi meidän pihalla viime keväänä jyrsimässä 5 ISOA koivunkantoa muusiks. Kone ei ole kaksisen kokoinen eikä näköinen mutta voin sanoa että on paha kone maailmaa vastaan :evil:. Ei meinaan tuntunut kannot missään, kone jauhoi nopeasti kaiken aina noin 50cm syvyyteen. Toimi ei ollut edes kovin kallista verrattuna siihen että jos noi tyveltään ~60cm kannot olisi kiskonut kaivinkoneella niin koko pihatien olisi saanut tehdä uusiksi :? . Toi murska mitä toi kone syytää on aivan mainiota katetta esim. marjapuskien yms. juurelle.