Volvo EC15 minikaivurit
Re: Volvo EC15 minikaivurit
Tunteja koneessa on itseasiassa niinkin paljon kuin 2400h.
Hammaskehän varmaan näkis alapuolelta, mutta.. sinne ei mahu =D. Ehkä jokin kamera pelastaisi..
Hammaskehän varmaan näkis alapuolelta, mutta.. sinne ei mahu =D. Ehkä jokin kamera pelastaisi..
No pitihän ne välykset katsoa. Kun oli kone käynnissä ja puomi oikosena niin eihän se liikkunut kuin varmaan justiinsa +-4 cm. Ei taida olla mitään tarvetta aukoa saatikka järjestää tutkimusretkikuntaa minnekään vaunun alle.
Kävin mittaamassa oman EC 15 käännön välyksen oli 4 cm puomi oikosena, tais olla jotain 3000 h ajettu. Ei se oikein mukavalta tunnu tiukempi olis kivempi.
Re: Mahdoton puslan vaihto?
En ite osaa vielä sanoa kuinka häirittevä tuo total 6cm on, kunnen ole vielä varsinaisesti kaivanut mitään.
Öljyt tuli tänään vaihdettua ja aika näppärästi tuo tuosta sujui.
Minkäs vuotisia nuo tein koneet on, tää oma edustaa vuotta 2008.
Öljyt tuli tänään vaihdettua ja aika näppärästi tuo tuosta sujui.
Minkäs vuotisia nuo tein koneet on, tää oma edustaa vuotta 2008.
Voidaan perustaa sellainen Volvo EC15 uhrien tuki ry =D.
Jaa, kyllä tällö mun yksilöllä on enemmän kaivettu kuin mitä se on ollut huollossa. Puhdikas kone, helppo huoltaa ja toimii.oh1hih kirjoitti:Voidaan perustaa sellainen Volvo EC15 uhrien tuki ry =D.
Ei me tarvita uhrien tuki ry:n apua, enemminkin voidaan vaihdella positiivisia ajatuksia ja laitella kuvia
Tuo mun kone on 2000
Se on sitten vissiin EC15 ilman Beetä, oon ymmärtänyt ettäJURO kirjoitti:Tuo mun kone on 2000
2000 - 2003 EC15 *
2003 - 2010 EC15B *
2010 - 2017? EC15C *
2017 - EC15D*
Korjatkaa jos olen väärässä.
Mun 2003 ja -B
Juu ei ole B perässä mutta leviävä alavaunu on. Oli muuten 2001 ja 2600h mittarissa, jos pitää paikkansa kun on ostettu vissiin Hollannista huutokaupasta.