Paikalla

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
hessu
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Huhti 2009, 22:18

Paikalla

Viesti Kirjoittaja hessu »

Kokemuksia kertyy taas lisää kunhan maat sulaa.