Foorumille pääsy
-
- Aktiivinen käyttäjä
Foorumille pääsy
Missä vika,kun foorumille pääsy on niin vaikeata.Vaikka minkä kautta ja millä tahansa selaimella yrittää,niin aina vastaus,että ei voi avata kestää liian kauan.Onko foorumin softaa päivitetty koska. Tapahtuuko tätä foorumin avautumattomuutta muille vaiko vain minulle? On yritetty puhelimella(android) nettiselaimella firefox opera edge ja aina sama juttu. Saisiko tähän jonkunlaista tiedonmurusta vaikka moderaattoreilta.
- Hullu-Jussi
- Guru
Re: Foorumille pääsy
Nyt täytyy sanoa, että ei ole samanlaista havaintoa. Viimeisen kahden viikon aikana olen avannut foorumin melko useita kertoja ja kolmessa eri käyttöjärjestelmässä. Tosin aina Firefoxilla. Nyt koitin kokeeksi vielä Chromella, mutta mitään hitautta ei ilmennyt.
-
- Aktiivinen käyttäjä
Toisinaan pääsee hti toisinaan ei ollenkaan.nyt tosin pääsi laakista,Ei tosin näytä olevan tungosta täällä vain minä ja yksi vieras.Mutta tuskinpa se siitä johtuu tuo pääseminen.
Ei ole havaintoa hitaudesta. Päivittäin käyn täällä vähintään kerran, yleensä kahdesti ( puolinpäivin ja toinen kerta iltamyöhäisellä tai alkuyöstä ) , yleensä läppäri+crhome, joskus android puhelimella päiväseltään myös, nyt tää kirjoitettu tabletilla+crhome selain.
A-C TL20D -60, Scoopmobile model HP -53, H -5? HPD-69/70, Nuff: Univ Three -61, 460KKK-62, 460Turbo-64 n.450hv, Universal -54 (perkins engine), GMC 6-71(Detroit Diesel) -65 , 6V-53 - 82, BroomWade WR250, jne ...
Viimeisin suurempi päivitys on tehty Maaliskuussa 2021, joten ei ainakaan tästä pitäisi johtua.
-
- Aktiivinen käyttäjä
Sen jälkeen kun merkitsin ruksin ruutuun "Muista minut" ei ole ollut ongelmia sisäänkirjautumisessa.