Metsämuokkaus

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Metsämuokkaus

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Metsämuokkaus onnistuu 30 tonnin koneellakin hyvin vaikkei ole metsävarustetta ,telaleveys 70 cm , tela pitää olla oikealla kireydellä . Alavaunun luukun tein vahvemmaksi .
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: Metsämuokkaus

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Ilman telaohjureitakin telat pysyivät päällä
Jappi
Guru
Viestit: 289
Liittynyt: 22 Marras 2011, 14:02

Re: Metsämuokkaus

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Pysyy, kunnes perusketjut kuluvat. Ja ne kuluu ison koneen alla metsässä vauhdilla...
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: Metsämuokkaus

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Vähän kulunut lappu on romuraudan arvo samoin perusketju vain vetopyörä ostettava uutena .kuluuko muissa koneissa
Telasto nopeammin kuin legendaarisessa Åkermannissa . Liian kireä ketju mikä hajoaa ennenaikaisesti
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: Metsämuokkaus

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Telan kireys ,onko kaksi nyrkkiä metsässä ja yksi nyrkki pellolla ja tasaisella pohjalla
Jappi
Guru
Viestit: 289
Liittynyt: 22 Marras 2011, 14:02

Re: Metsämuokkaus

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Mikä siitä Åkerin alustasta legendaarisen tekee, pikkuketjulla isotkin koneet...

Kyllä metsässä pitää sukset olla jos meinaa jotain hankkiakin sieltä.
Vastaa Viestiin