Kuljetuslavetti

Keskustelua työlaitteista
kampiveivi
Guru
Viestit: 234
Liittynyt: 28 Kesä 2009, 19:27

Re: Kuljetuslavetti

Viesti Kirjoittaja kampiveivi »

Jarrut ja kärryn kokonaispaino on riippuvainen traktorin painosta. Eli X*Traktorin paino=paljonko saa olla käryyn kokonaispaino jarruilla tai ilman jarruja. Tuota X lukua en muista enää kun ei itselle ole tärkeää tietoa. Tietoa voi koittaa katella trafista tai finlexistä. Helpoin vaihtoehto taitas olla käydä katsastuskonttorilta kysymässä. Jousitusta taasen ei käsittääkseni vaadi muut kuin se joka sitä traktoria ajaa...
Kärryn painosta tietty prosentti pitäs vähintään vielä kohdistua traktorin koukkuun eikä se lukema sais ylittää traktorin valmistajan ilmoittamaa maksimi määrää.
Vastaa Viestiin