Jatkopuomi varastettu vantaalla

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
ew150c
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Helmi 2012, 21:53

Jatkopuomi varastettu vantaalla

Viesti Kirjoittaja ew150c »

kuvassa oleva jatkopuomi hävisi syksyllä vantaan ilolasta runotieltä.siinä oli liittimenä S-60 levy jossa oli reijitys rammerin jaolla (muistaakseni 16mm reikiä kierti levyn reunoissa)
Sen alalaitaan oli hitsattu noin 3m pitkä 115mm*115mm rhs palkki.päässä oli puttiliitoksella poikittain noin 1000mm pitkä I-palkki jotka muodosti T:n mallisen työkalun jolla oli sopiva työnnellä sepeliä esim parvekkeiden alle ym minne ei kauha sopinut.Kuvassa I-palkin tilalla oli lisäjatko.
Kapistus on helposti tunnistettavissa koska oli oma tekemä ja löytämiseen johtavasta vihjeestä lupaan palkkion.
Mikko Anttila 0400 568274

yritän saada kuvan pienempään muotoon jotta saan sen tähän jatkoksi.
ew150c
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Helmi 2012, 21:53

Re: Jatkopuomi varastettu vantaalla

Viesti Kirjoittaja ew150c »

kuva kapistuksesta
Liitteet
WP_000222.jpg
WP_000222.jpg (32.79 KiB) Katsottu 2785 kertaa
Vastaa Viestiin