Vm olisi 1996
Osaisiko joku neuvoa, mistä etsisin vikaa, kun toinen tela vetää huonosti.?
Jos otan ajomoottorin irti, pitääkö telamatto purkaa siltä puolelta ?
Voiko moottorin vetää ulos, kun kiinnityspultit irrottaa. Eli mitä muuta tapahtuu??
Vetomoottorin merkki on Nachi.
Ilmeisesti paine karkaa jonnekin, mikä olisi rikkoutunut?