Pitääpä herätellä keskustelua näin talven kunniaksi.
Näinpä tuossa menneenä syksynä Keski-Suomessa nelostiellä pohjoiseen päin lavetilla kysyeisen merkkisen koneen.(tai oletan näin kun oli uusi valkoinen kone
Kuinkahan monta näitä Turkkilaisia on jo Suomessa käytössä/myytynä? Onko kellään tietoa?Yriti topiceja hakea mutta....
Näyttäs ainakin olevan noin niinkun esitteessä ihan toimivan näköinen kampe joo ja tiedän paperilla kaikki yleensä toimii
Kiinostaisi tietää kokemuksia näistä Suomeen tulleista "uutuuksista".Suuri valmistaja toi näyttäs olevan,mutta..
Sunward kiinalaisita on hiukan tuttu ,mutta siinäkin jäi "kaivamien" muutamaan päivään joten kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä ei siitä voi heitellä, hydrauliikka tuntui hiukan "karkealta" .
Jos jollain on kokemusta Hidromekistä niin antaa palaa.
T:Pali