Kotitilalle nosto ja siirtohommiin vanhempaa pyörakuormainta miettinyt traktorin etukuormaimen tilalle, mitä kokemuksia noista Payloadereista.. tuo olis n.8000 kg kone.
Millaisia vikoja, onko kestäviä olleet, saakohan näihin varaosia kovin helposti kun -70 luvulta ovat. ?
Hough Payloader H60 Kokemuksia ??
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Hough Payloader H60 Kokemuksia ??
Ei niitä ole huonoiksi haukuttu. Varaosien saaminen taitaa olla tuurissaan. Nykyään jo ihan tollanen Volvo 4000 sarja on sellanen ettei ihan kaikkee tarpeellista osaa tahdo löytyä oikeen mistään.
Re: Hough Payloader H60 Kokemuksia ??
Tuntejahan ei kovin paljoa tulisi mutta tuo varaosien saanti kyllä mietityttää.. taitaa kuitenkin olla yleisempi kone jenkeissä kuin täällä pohjolan perukoilla..Diesel Power kirjoitti:Ei niitä ole huonoiksi haukuttu. Varaosien saaminen taitaa olla tuurissaan. Nykyään jo ihan tollanen Volvo 4000 sarja on sellanen ettei ihan kaikkee tarpeellista osaa tahdo löytyä oikeen mistään.