Minulla esim. 2 vaihde ei kytkeydy, jos ajovalot on päällä. Ajo ei toimi ainakaan viikkoon, jos koneen sammuttaa käsijarrun ollessa päällä, ja kone on yön seisonut. Ylipainavan noston merkkivalo palaa ja summeri huutaa vaikka kauha lepää maassa, ja nostotoiminto katkaisin on pois päältä.
Cat 315 m
Cat 315 m
Onko ominaisuus tässä koneessa sähköviat? Ja mistäpäin alkais vikoja etsiä, kun kaikki näyttää päällepäin ihan hyvältä.
Minulla esim. 2 vaihde ei kytkeydy, jos ajovalot on päällä. Ajo ei toimi ainakaan viikkoon, jos koneen sammuttaa käsijarrun ollessa päällä, ja kone on yön seisonut. Ylipainavan noston merkkivalo palaa ja summeri huutaa vaikka kauha lepää maassa, ja nostotoiminto katkaisin on pois päältä.
Minulla esim. 2 vaihde ei kytkeydy, jos ajovalot on päällä. Ajo ei toimi ainakaan viikkoon, jos koneen sammuttaa käsijarrun ollessa päällä, ja kone on yön seisonut. Ylipainavan noston merkkivalo palaa ja summeri huutaa vaikka kauha lepää maassa, ja nostotoiminto katkaisin on pois päältä.
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Cat 315 m
Tämä malli siis vissiinkin niitä Saksassa tehtyjä Catteja? Taitaa olla ehtinyt jo useampana sarjana tulla näitäkin. Tarkotan siis sitä viimeisenä olevaa kirjainta. Vanhimmat ovat 95 tai 96 valmistettuja. Harmeja oli ekan malli sarjan koneessa. Uudemmista paha mennä sanomaan. Tekniikka oli hyvin eri näköstä kun vertaa tela alustaisiin.
Re: Cat 315 m
Joo, on sakujen tekele vm.-99. Ihme härpätin, kun sammutinsolenoidinkin saa virtansa radion jännitteenalentimesta 12v. ?? Tästälähin katon kyllä tarkkaan koneiden tyyppikivet ostohetkellä missä maassa valmistettu.
Kokemusta on åkerman 5 sesta ja volvo l40:sesta ja nyt tästä catista myös. Nämä kaikki on saksassa valmistettuja paskoja.
Kokemusta on åkerman 5 sesta ja volvo l40:sesta ja nyt tästä catista myös. Nämä kaikki on saksassa valmistettuja paskoja.
Re: Cat 315 m
Onkohan catissa toteutettu samalla tavalla vaihteet kun meidän saksavolvossa...jos on niin magneettikelat esiohjauspuolella syyniin,kelan ja venttiilin varren väliin päässy vesi ja lika ? Meillä alkoi pelaan toiminnot volvossa paremmin kun putsasin kaikki magneettikelat ja mittasin ohmit yleismittarilla että olivat kaikki kunnossa.