Nippakeskitys

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
jmersalo
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Huhti 2010, 08:05

Nippakeskitys

Viesti Kirjoittaja jmersalo »

Vanhaan koneeseen harva raaskii investoida keskusvoiteluun vaikka mieli tekisi. Edullinen ja elämää helpottava ratkaisu on silloin voidella hankalimmat kohteet nippakeskityksen avulla. Aiheesta täällä:
http://www.keskusvoitelu.fi/keskitys.html
J Mersalo