Hydrauliikka paineissa ongelmia ym käsittämätöntä
-
Vanha herra Åkerman
Hydrauliikka paineissa ongelmia ym käsittämätöntä
Åkerman 9BLC Jotakin käsittämätöntä tapahtuu. Kone toimii ensin melko ok, kylläkin vain kierroksilla (hieman hitaasti,vähän voimaa poissa) mutta noin 15min kätettyää katoaa tehot täysin ja liikkeet loppuu. Toiminnat palautuu kun laukasee ovivarokatkaisian ( eli nostaa ovitangon ylös ja laskee alas). Taas hetkenpäästä tehot häviää ja toiminta on uusittava tällä tavoin voi leikkiä pitempäänkin mutta on rasittavaa. Hydrauliöljyjen lämpötila nousee ja mikä ihmeellisintä, nafta säiliön huohotinputkesta alkaa tulemaan höyryä reilusti (todennäköisesti naftalämpenee). Olen itse ajatellut mahdollisuuksina ohivirtausta esiohjauksessa tai liian matalaa painetta. Mutta missä voisi olla ohivirtausta tai ajaako painetta jotakin venttiiliä vasten?posting.php?mode=post&f=33#
Re: Hydrauliikka paineissa ongelmia ym käsittämätöntä
mulla on samaa vikaa tossa 12.sessa mutta se tekee ton tehonhävikin vain kerran sitten kun turvarautaa käyttää ylhäällä niin toimii vaikka kokopäivän normaalisti. Täytyy tutustua asiaan kun vaan ehtisi
Re: Hydrauliikka paineissa ongelmia ym käsittämätöntä
meillon 12 b åkeris niin että vanhat kumi pinnoitteiset imuputket perstuu ja tukkii imu puolen pumpuista etenki servopumpusta