Jappi kirjoitti:
Ohan siinä, putkinäkö päälle vaan niin helposti ymmärtää... Tunne on toisinkin päin samanmoinen, jos minä sanon kyllä tai ei, niin tarkoitan sitä,kirjaimellisesti. Se ei ole sama kuin ehkä, mahdollisesti tai epäilen.Ei sitten tarvitse ottaa liian vakavasti
Meinaakos Jappi, että on melkein sama keskustelleeko savolaisen vai naisen kanssa; vastuu siirtyy kuitenki kuuntelijalle?
Kyllä se vain on aivan tosi, että miehillä ja naisilla on aivan erilainen ajatuksenjuoksu. Tosin minun pojilla on se etu, että niitä on 11 kappaletta miettimässä mitä tuo yks eukko nyt yrittää sanoa. Ja toisinpäin, samat 11 yrittää tua ommaa mielipidettään ymmärrettävästi julki samaselle eukolle. Ja lopputuloksen voi sitten vaan arvata..
Tuli vaan mieleen, ko olen lueskellu jonku verran eri ketjuja, onko oikeasti porukalla niin kireällä pipo, että joka kerta pittää sanoa, että hei, seuraava lause on tarkotettu vitsiksi?
Monesti tullu vastaan samantyylinen lausahdus. Mihin ihmisten huumorintaju on kaonnu, vai kuvittelenko vain?