Doosanin ylitäytönestin

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
Blc
Aktiivinen käyttäjä

Doosanin ylitäytönestin

Viesti Kirjoittaja Blc »

Miten toimii tankin ylitäytönestin? Jotain herkästi hajovaa? Uusi kone ja rupes yli työntään.
Harri_82
Guru

Re: Doosanin ylitäytönestin

Viesti Kirjoittaja Harri_82 »

Mä tarkistan huomenna kuvista miten on toteutettu. Ilmottelen sitte. Takuuhommiltahan tuo kuulostaa.
yölento
Guru

Viesti Kirjoittaja yölento »

Onko siinä moinen varuste?
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Blc
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Blc »

Katkas ainakin ensimmäiset tankilliset,nyt ei enää.
Harri_82
Guru

Viesti Kirjoittaja Harri_82 »

Koho pitäs olla tankissa mikä katkaisee pumpulta virran ku tankki on täynnä. Koitin kysellä niin ei tuollaseen ollu meillä kukaan törmänny. Yhen kerran on käyny niin päin ettei pumppu lähe ollenkaan päälle vaik tankki on tyhjä.

Ole yhteydessä huoltoon kun uusi kone niin käyvät tutkimassa mikä vikana.
Blc
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Blc »

Täytyy soitella huoltoon kun aikaa tulee. Vielä vähän vajaa Doosanin huoltoverkosto. Toivottavasti ei tarvii konetta kuletella satoja kilometrejä.
kampiveivi
Guru

Viesti Kirjoittaja kampiveivi »

Blc kirjoitti:Täytyy soitella huoltoon kun aikaa tulee. Vielä vähän vajaa Doosanin huoltoverkosto. Toivottavasti ei tarvii konetta kuletella satoja kilometrejä.
Itse en ainakaan lähtis konetta moisen vian takia kuljettamaan huoltoon. Tulee muuten hintoihinsa pikku vika, ei se siirtäminen ilmaista ole vaikka olisi oma kuljetuskalusto ja itse siirtäisi.
Jos ei huoltomies tule koneen luo niin korkeintaan itse vaihtaisin uuden osan. Toki jos sinne huoltopisteelle muustakin syystä tarvitsee konetta viedä niin sitten asia eri juttu.
Blc
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Blc »

Ite ei saa vaihtaa osia takuu koneeseen. Huoltomies tulee km taksalla, matkat ei kuulu takuuseen. Noin 350€+alv. maksais käynti koneella. Turhan kallista. Sama kun ajais vanhalla koneella ja maksais remontin ite. Vika ilmenee myös siten ettei täytä tankkia täyteen. Korjataan jos huoltopiste tulee lähemmäksi. Tankataan vaikka kanistereista sen aikaa :(
Kyllä huollon pitäis olla kattavampi.
kampiveivi
Guru

Viesti Kirjoittaja kampiveivi »

Blc kirjoitti:Ite ei saa vaihtaa osia takuu koneeseen. Huoltomies tulee km taksalla, matkat ei kuulu takuuseen. Noin 350€+alv. maksais käynti koneella. Turhan kallista. Sama kun ajais vanhalla koneella ja maksais remontin ite. Vika ilmenee myös siten ettei täytä tankkia täyteen. Korjataan jos huoltopiste tulee lähemmäksi. Tankataan vaikka kanistereista sen aikaa :(
Kyllä huollon pitäis olla kattavampi.
Mitä hittoa? Meinaako että koko koneen takuu lakkaa jos vaihdat ite tuon osan? Sen ymmärrän että eivät sille osan asennukselle voi takuuta antaa jos ite sen asennat. Mites on sitten kun öljynvaihto ja suodattimien vaihto?
Vähä haiskahtaa että noilla kilometrirahoilla maksatetaan tuon osan takuu korjaus.
Vaadi nyt ainakin että merkkaavat sinne ylös sen että se on jo takuu aikana hajonnut. Vaihtavat sen sinne sitten jos tulee muutakin käyntiä huoltoon tai huoltomiehelle käyntiä koneen luona. Ja jos tällaista tilannetta ei tule niin saat sen osan takuuseen ja vaihdat itse kun takuu loppuu jos kerran niin järjetöntä että ei saa itse sitä vaihtaa takuun aikana.
Ehkäpä tämä keskustelu on hyvänä esimerkkinä muille jotka uutta konetta ostamassa. Kannattaa sopimusta tehdessä neuvotella näköjään nuo takuu korjauksien ehdot järkeväksi.
Blc
Aktiivinen käyttäjä

Viesti Kirjoittaja Blc »

Sitä en tiijä miten takuun käy jos ite vaihtaisin kiellosta huolimatta. Öljyt ja suodattimen sai ite vaihtaa ensimmäisen 50 tunnin jälkeen. Vika on ilmoitettu huoltoon ja korjataan muun asian yhteydessä. Ehkä käyttöönotto koulutuksen yhteydessä.
Doosani pelaa muuten hyvin ja hyvältä vaikuttaa.
Tosiasia on kuitenkin se että takuun pitää parantua jatkossa ihan myynninkin takia. Olis tietenkin itekkin pitäny selvitellä takuukorjauksia kauppaa tehessä. Parannuksia on kuulema tulossa.
Vastaa Viestiin