kaivinkoneen penkki
-
msl puuha-pete
- Aktiivinen käyttäjä
kaivinkoneen penkki
mistä olette hommanneet koneisiin penkkejä? tuolta löytyi ainakin jotain www.algoltechnics.fi. saa nähdä minkä hintaisia ovat.
-
kampiveivi
- Guru
Re: kaivinkoneen penkki
Ikh:lta on yksi uusi penkki ostettu ja yksi penkki ostettu käytettynä puretusta metsäkoneesta. Se oli mielestäni paras penkki mitä olen istunut kaivinkoneessa. Säädettävä ristiselän tuki ja oikealla kohtaa. Siinä IKH:n penkissä ristiselän tuki ainakin minun selälle aivan väärässä kohtaa. Joudun käyttämään erillistä tyynyä. Olen joskus ihmetellyt kuinka nuo kaivinkoneiden penkit osaakin olla noin surkeita. Selkänoja sellainen että ainakaan meikäläisen selällä ei niissä istuta ilman erillistä ristiselän tukityynyä, ne selkänojat ovat ikään kuin väärinpäin kaarevat. Istuma-asennosta tulee sellainen että selkä kaarella hartiat kumarassa. Ainakaan minun selkä ei sellaisessa kestä istua. Selän kunnossa pysyminen kuitenkin on aika tärkeä, paljon tunnen konemiehiä joilla selkä paskana. Ja kun ajattelee millaisilla penkeillä monikin istuu niin ei tarvitse ihmetellä...
-
kampiveivi
- Guru
Tutkin hieman noita Alcoltechnicsin istuin tarjontaa ja tuo Actimo M penkki näyttäs aika samalle mikä ostetiin IKH:n kautta. Pitää tarkistaa onko siinä penkissä jotain tekstiä minkä valmistajan se on. Hieman erilainen se kuitenkin on. Voi olla esim vanhempaa mallia. Siinä siis se ristiselän säätö ei ole minun selälle sopiva, liian alhaalla.
-
kampiveivi
- Guru
Penkissä näyttäs lukevan grammer. Ainoa ero oikeastaan tuohon Actimo M istuimeen näyttäs olevan eri näköinen kangas ja niskatuessa ei lue mitään .
Tuolta algolilta kysyin ilmapenkkiä krameriin ja hinta oli kyllä aika karmea.. Kannattaa varmaan kysyä mielummin koneliikkeiden kautta, koska niillä taitaa olla aika hyvät alennukset noille maahantuojille. Actimo XL olisi tuolta algolilta n.1800€ +vero..
Jaahas, just tuli tarjous kh-koneelta. 400€ lähti hinnasta pois, kun on heidän kautta.steyr kirjoitti:Tuolta algolilta kysyin ilmapenkkiä krameriin ja hinta oli kyllä aika karmea.. Kannattaa varmaan kysyä mielummin koneliikkeiden kautta, koska niillä taitaa olla aika hyvät alennukset noille maahantuojille. Actimo XL olisi tuolta algolilta n.1800€ +vero..
Tuolta traktorin penkkeja tilannut joskus:steyr kirjoitti:Tuolta algolilta kysyin ilmapenkkiä krameriin ja hinta oli kyllä aika karmea.. Kannattaa varmaan kysyä mielummin koneliikkeiden kautta, koska niillä taitaa olla aika hyvät alennukset noille maahantuojille. Actimo XL olisi tuolta algolilta n.1800€ +vero..
http://www.dntechno.de/Baumaschienen-Ba ... ader-Sitze
Näytti tuo Actimo XL menevän lähes samaan hintaan, kuin mitä kh-koneen kautta. En cain osaa saksaa, niin en tiedä mitkä varusteet olisi ollut lisähintaan. Tuohon 1400€ saa Suomesta päätuella ja käsinojilla.James82d kirjoitti:Tuolta traktorin penkkeja tilannut joskus:steyr kirjoitti:Tuolta algolilta kysyin ilmapenkkiä krameriin ja hinta oli kyllä aika karmea.. Kannattaa varmaan kysyä mielummin koneliikkeiden kautta, koska niillä taitaa olla aika hyvät alennukset noille maahantuojille. Actimo XL olisi tuolta algolilta n.1800€ +vero..
http://www.dntechno.de/Baumaschienen-Ba ... ader-Sitze