Hyvää joulua!

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
Avatar
Heavy
Guru
Viestit: 558
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 02:01

Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Kuva
savimies
Guru
Viestit: 114
Liittynyt: 11 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja savimies »

Sitä samaa toivottaa Maansiirtopalvelu Ky:n väki.
Maansiirtokonepurkaamot Maansiirtopalvelu Ky ja Vetoko Oy. Twitter: @konepurkaamo Facebook: maansiirtopalvelu ky
Avatar
Hullu-Jussi
Guru
Viestit: 1816
Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja Hullu-Jussi »

Niin myös hyvää joulua kaikille!
Liitteet
Santa.jpg
Santa.jpg (51.54 KiB) Katsottu 13877 kertaa
lannenmies
Guru
Viestit: 334
Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja lannenmies »

Valkeaa Joulua täältä Luonais-Suomesta.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
janivede
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 41
Liittynyt: 05 Heinä 2015, 08:13
Paikkakunta: Pattijoki

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja janivede »

Lumi pyryistä joulua täältä pohjanlahden rannalta :)
yölento
Guru
Viestit: 209
Liittynyt: 14 Huhti 2011, 20:25
Paikkakunta: Savo

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja yölento »

Kiero savolainenkin toivottelee valkeaa joulua! :D
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Avatar
SML
Guru
Viestit: 643
Liittynyt: 01 Heinä 2013, 18:54

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja SML »

Rauhallista joulun aikaa ja sitten taas nokka kohti uusia seikkailuja!

toivottaa sihteeritonttu
Liitteet
joulukortti.jpg
joulukortti.jpg (94.91 KiB) Katsottu 13746 kertaa
Avatar
jani1
Guru
Viestit: 166
Liittynyt: 30 Kesä 2011, 11:14
Paikkakunta: Salo

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja jani1 »

Hyvää joulua itse kullekkin.
Uudesta alkavasta vuodesta ei taas hirveesti hyviä asioita löydy mutta toivotaan mielummin rauhallista alkavaa vuotta.
belarus mtz-50 67
Ex belarus mtz-521 4x4 75
Ex åkerman h12b 76
http://www.belkku.fi
Avatar
Diesel Power
Guru
Viestit: 559
Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57

Re: Hyvää joulua!

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Tuleva vuosi aiheuttaa huolta. Vai pitäiskö sanoa pelkoa. Hirveän monet maksut nousee. Lääkkeet, dieseli, verot... tulot vaan ei nouse. Et tainnut Lännenmies tarkoittaa ihan tätä kuiteskaan.
Vastaa Viestiin