
Hyvää joulua!
Re: Hyvää joulua!
Sitä samaa toivottaa Maansiirtopalvelu Ky:n väki.
Maansiirtokonepurkaamot Maansiirtopalvelu Ky ja Vetoko Oy. Twitter: @konepurkaamo Facebook: maansiirtopalvelu ky
- Hullu-Jussi
- Guru
- Viestit: 1816
- Liittynyt: 25 Marras 2009, 09:58
Re: Hyvää joulua!
Niin myös hyvää joulua kaikille!
- Liitteet
-
- Santa.jpg (51.54 KiB) Katsottu 13905 kertaa
-
lannenmies
- Guru
- Viestit: 334
- Liittynyt: 02 Kesä 2011, 15:16
- Paikkakunta: Turku
Re: Hyvää joulua!
Valkeaa Joulua täältä Luonais-Suomesta.
Alan töitä maan vanhimmalla kalustolla.Vuodesta 1972.
Re: Hyvää joulua!
Lumi pyryistä joulua täältä pohjanlahden rannalta 
Re: Hyvää joulua!
Kiero savolainenkin toivottelee valkeaa joulua! 
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Re: Hyvää joulua!
Rauhallista joulun aikaa ja sitten taas nokka kohti uusia seikkailuja!
toivottaa sihteeritonttu
toivottaa sihteeritonttu
- Liitteet
-
- joulukortti.jpg (94.91 KiB) Katsottu 13774 kertaa
Re: Hyvää joulua!
Hyvää joulua itse kullekkin.
Uudesta alkavasta vuodesta ei taas hirveesti hyviä asioita löydy mutta toivotaan mielummin rauhallista alkavaa vuotta.
Uudesta alkavasta vuodesta ei taas hirveesti hyviä asioita löydy mutta toivotaan mielummin rauhallista alkavaa vuotta.
- Diesel Power
- Guru
- Viestit: 559
- Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57
Re: Hyvää joulua!
Tuleva vuosi aiheuttaa huolta. Vai pitäiskö sanoa pelkoa. Hirveän monet maksut nousee. Lääkkeet, dieseli, verot... tulot vaan ei nouse. Et tainnut Lännenmies tarkoittaa ihan tätä kuiteskaan.