Poikkesin ohimennen Oripään lentokentällä järjestetyillä Länsi-Suomen konepäivillä. Napsasin puhelimella muutaman kuvan: http://aijaa.com/a/HtkYi0
Käykää huomenna katsomassa, näytteilleasettajia. Autoja ja koneita on melko paljon vaikka tapahtuma on ensimmäinen laatuaan Oripäässä, toivottavasti saa jatkoa.
L-S Konepäivät Oripää
Re: L-S Konepäivät Oripää
Tuo tapahtuma on käsittääkseni kyllä, useampanakin, aiempina vuosina ollut, lähinnä työnäytöksiä metsässä, jne.
Nyt oli ekakertaa 2-päiväisenä ja esim OKRA:sta tutulla lentokentän alueella ja työnäytökset lähialueen sorakankaan helppokulkuisissa ( jalankulkijallekkin ) metsissä.
Nyt oli ekakertaa 2-päiväisenä ja esim OKRA:sta tutulla lentokentän alueella ja työnäytökset lähialueen sorakankaan helppokulkuisissa ( jalankulkijallekkin ) metsissä.
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Re: L-S Konepäivät Oripää
Juu on kait järjestetty aiemminkin, mutta ei Lentokentällä joka on ympäristöineen ja parkkipaikkoineen loistava paikka. Tietty meille myös selkeä "kotikenttäetu" ei tarvitse kauaks ajella. 
Re: L-S Konepäivät Oripää
Paikallislehdessäkin oli juttua tapahtumasta. Seuraavien ajankohtaa ei vielä tiedä, onko 2 vaiko 4 vuoden päästä. 2v päästä ei ainakaan metsätyönäytöksiä pysty samoilla alueilla pitämään
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...