L-S Konepäivät Oripää

Täällä voi puhua vapaasti aiheista joille ei löydy muuta foorumia
temmes
Guru
Viestit: 459
Liittynyt: 09 Touko 2010, 20:38

L-S Konepäivät Oripää

Viesti Kirjoittaja temmes »

Poikkesin ohimennen Oripään lentokentällä järjestetyillä Länsi-Suomen konepäivillä. Napsasin puhelimella muutaman kuvan: http://aijaa.com/a/HtkYi0
Käykää huomenna katsomassa, näytteilleasettajia. Autoja ja koneita on melko paljon vaikka tapahtuma on ensimmäinen laatuaan Oripäässä, toivottavasti saa jatkoa.
jusape
Guru
Viestit: 923
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 01:14
Paikkakunta: Yläne

Re: L-S Konepäivät Oripää

Viesti Kirjoittaja jusape »

Tuo tapahtuma on käsittääkseni kyllä, useampanakin, aiempina vuosina ollut, lähinnä työnäytöksiä metsässä, jne.
Nyt oli ekakertaa 2-päiväisenä ja esim OKRA:sta tutulla lentokentän alueella ja työnäytökset lähialueen sorakankaan helppokulkuisissa ( jalankulkijallekkin ) metsissä.
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
temmes
Guru
Viestit: 459
Liittynyt: 09 Touko 2010, 20:38

Re: L-S Konepäivät Oripää

Viesti Kirjoittaja temmes »

Juu on kait järjestetty aiemminkin, mutta ei Lentokentällä joka on ympäristöineen ja parkkipaikkoineen loistava paikka. Tietty meille myös selkeä "kotikenttäetu" ei tarvitse kauaks ajella. :P
jusape
Guru
Viestit: 923
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 01:14
Paikkakunta: Yläne

Re: L-S Konepäivät Oripää

Viesti Kirjoittaja jusape »

Paikallislehdessäkin oli juttua tapahtumasta. Seuraavien ajankohtaa ei vielä tiedä, onko 2 vaiko 4 vuoden päästä. 2v päästä ei ainakaan metsätyönäytöksiä pysty samoilla alueilla pitämään
Vanhaa kalustoa on, lisääntyvät vaan mokomat...
Vastaa Viestiin