case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Keskustelua tela- sekä pyöräalustaisista kaivukoneista
paatar2
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Loka 2012, 21:23

case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja paatar2 »

Vuosimallin 2000 case 130 ei käynnisty kylmänä. lämpimänä käynnistyy kyllä ja toimii mutta välillä savuttaa. Onko kellään ollut tällästa vikaa.
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Tarkista onko siirtopumpun käsipumppua painettaessa vastetta , jos ei pumppaa käsin kunnes vastetta syntyy ja polttoainetta näin ollen siirtopumpussa . Kun kone ei käynnissä niin voi polttoaineen syöttöpaine hävitä siirtopumpun ja syöttöpumpun väliltä
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Imusarjan lämmityskin voisi auttaa käynnistystä
savimies
Guru
Viestit: 114
Liittynyt: 11 Kesä 2009, 00:13
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja savimies »

Huohottaako moottori lämpimänä, eli onko havaittavissa selkeää painetta kampikammiossa ?
Savuttaako tyhjäkäynnillä lämpimänä ?
Minkä väristä savutus on ?
Maansiirtokonepurkaamot Maansiirtopalvelu Ky ja Vetoko Oy. Twitter: @konepurkaamo Facebook: maansiirtopalvelu ky
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

savimies kirjoitti:Huohottaako moottori lämpimänä, eli onko havaittavissa selkeää painetta kampikammiossa ?
Savuttaako tyhjäkäynnillä lämpimänä ?
Minkä väristä savutus on ?
Pakokaasun värien merkitys olisi hyvä tietää , jotta vika korjaantuisi . Öljyn kulutus ei estä käynnistystä
Huihaimies
Aktiivinen käyttäjä
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Marras 2015, 18:46

Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja Huihaimies »

Siirtopumppu pitää toimia moitteetta
Avatar
Diesel Power
Guru
Viestit: 559
Liittynyt: 05 Kesä 2016, 14:57

Re: case 130 ei lähde kylmänä käyntiin

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Kiitos. Asia tuli selväksi.
Vastaa Viestiin